Gizeem0901 ben aşamadım bu durumu. Ön sağım, yatarak emzirme, silikon uç, dik emzirme her şeyi yaptım yine de tazyikliydi hep emzirme boyunca. Bebeğim 2 buçuk aya kadar zorla kusa kusa emdi sonra bıraktı meme reddi oldu emmedi artık bende sağarak besliyorum şuan bıraktım anne sütü alsında nasıl alıyorsa alsın dedim. O kadar rahatladı ki yavrum yazık. İyice doydu, gazı azaldı, uzun ve derin uyumaya başladı , kusması da çok azaldı. Eğer sadece ilk kısım tazyikli ise bu öneriler işe yarar ama bende fayda etmedi maaalesef. İnşallah bebişiniz güzel emer alışır 💜