E nabizdan kaç gündür sonuçlarımı çıktı mı çıkmadı diye bakıyordum göremedim.
Sabaha hemşireye yazdım wptan. Günaydın Seyhan hanım e nabizdan sonuçlarım göremiyorum bana bilgi verir misiniz lütfen. 6 kata oturuyorum bebek arabası zorluyorda eşimde ise giti bana haber verir misiniz ona göre geleceğim boşuna git gel yapmak istemiyorum.
Mesaj yazdı hemşire hanım
Günaydın canım sonuçlar bize gelmiyor dedi direk aradım nasil gelmiyor ben napacigim simdi bana dediki sonuçları sağlık bakanlığını gidiyor onlar bakıyor kötü veya herhangi birşey çıksa bizi arardi kendini yorma ben sana haber vereceğim dedi.
Kızlar sonuçlarım temizdir dimi kötü çıksa ararlarmış hemen.
Sabah evden çıkmaya halim yoktu iyiki aradım yazdım çünkü bugün doktor yokmuş hemşire hanımda izinliymis yoksa boşuna o kadar tepeye çıkacaktım.
Bence sonuçlarım temiz çıktı yoksa ararlardı😓 ay çok mutluyum umarım oyledir😓