deli_bir_hatun aşkım seninki bildiğin açlık orucu oluyor,, sadece salata ve limonlu su ile yaşayamazsın 😅 bak ben şöyle yaptım
akşam 6sa yemeği kestim ama dolu dolu bir tabak yedim örnek veriyorum tavuk pilav bol salata biraz yoğurt.. sonra diğer gün 11 e kadar ağzıma lokma almadım kahvaltıda da domates salatalık peynir zeytin bi reçel çeşidi koyup tam buğday ekmeğiyle güzelce göndüm 😅 akşam 6 ya kadar yine ağzıma lokma almayıp bol su içtim arada ikindi gibi küçük çiko kaçamakları yaptım ama çok küçük :)
bu şekilde gayet rahat haftada 1 kilo verdim bana göre yeterliydi ayda 4 kilo normal bence