arasmm bekog10 göstermedik biz capadan geldk buraya baska bi hastaneye veya doktorla alakalı birsey degil malesef ve özelde zaten takip edilebilecek birsey değil malesefki kabullenmesi zor ve onemli bi süreç herkes icin umarım saglıklı gğnler olur