Kızlar çıldıracam ya kızım 11. aya girdi bikaç gün etmeyi bıraktı yavaş yavaş düzeldi çok şükür de geceleri daha sık uyanmaya başladı 10 dk bir uyanıyor emiyo geri uyuyo, bi kaç gündür de gündüz uykusuna da direniyo uyumak istemiyo uykusu var ama uyumuyo niye böyle oldu ya yaşayan var mı