esd080923 Kızlar günaydın, kızım 7 bucuk aylık çalışan anneyim kızımla sabah akşam yolculuk yapmak zorundayız maalesef 1 saat gbi, kızımın kafası aşırı derecede sallanıyor oto koltuğunda siiznde mi öyle yoksa bizim koltuk mu sıkıntılı
Rumeysabas esd080923 şuan oto koltuk kullanmak için küçük geldi bana 10 aylıkken kullanmaya başlamıştım bir de hangi marka kullanıyorsunuz belki oto koltuğunda problem vardır 1200 km yol yaptık hiç bir sorun yaşamadık
Mazikeen esd080923 ters oturtmanız gerekiyor yani oto koltuğunu çocuğun yüzü arkaya bakacak şekilde yeleştirmeniz lazım 1 yaşına kadar bende 3 aylık başladık beraber yolculuk yapmaya 4 ayda işe başladım bir bebek dikiz aynası koydum arkaya 1 yaşına kadar ters yolculuk yaptı
NmalkoC esd080923 oturtulmaz diyenlere aldırmayın 6 aydan sonra gayette oturtulur yenidoğan pedleri falan oluyor birde terse çevirirseniz eğer sallanmaz uyuduğu zaman malesef benım oğlumda sallantıdan uyuyamıyor ama yan yada ters çevirdiğimde sallanmasını engelliyor dik değil birkademede yatırırsanız eğer daha rahat edersiniz
Mazikeen Rumeysabas ya sabır yeni doğandan itibaren kullanılıyor bilginiz yoksa insanları yanıltmayın
Deletedmom_112 esd080923 koltuğu tersmi taktın yoksa düzmü, arkaya doğru bakacak şekilde takınca pek sallanma olmuyor benim oğlum 9,5 aylık, hala arkaya doğru takıyorum kafa sabit durmuyor uykuya falan dalınca. Arkaya doğru bakarken sallanma falan olmuyor.