Herkese selam,başınızı ağrıtıyorsam affola. Sıkılmak istemeyen okumayabilir birazcık dert yanacağım,tecrübeli olup ta yardım etmek isteyen anneler lütfen okusun ♥️
Kızım 6 ay 1 haftalık tam. Doğduğundan beri çok fazla ağlayan bir bebek ve ciddi bir uyku sorunu var. O kadar çok ağlıyor ki doktor doktor gezdik biz,alerji vs tüm testleri her şeyine bakıldı. Yenidoğan dönemini geçiyorum hadi o normal diyelim ama 6 aylık oldu ben hala perişanım bir bebek neden sürekli ağlar ki ve kucağımda da sakinleşmiyor kolayca. Mama sandalyesine oturtuyorum yemeğini hazırlamak için max 3 dk duruyor. Her uyku öncesi,uyandığında,oturttuğumda,yatırdığımda,giydiririken soyarken hep ama hep ağlıyor. Bazen uykusunda bile ağlıyor geceleri 10 dakikada bir uyanıyoruz. Yani genel olarak hassas,huysuz bir bebek. Tabiki yapı ile ilgili de olabilir karakter vs ama nedense öyle hissetmiyorum. Bazı günler aşırı mutlu keyifli. Mesela oyuncakla vs oyalanmıyor asla yani çok zor dükkatini sabit tutmak. Ben taniki yemek yiyemiyorum tuvalete bile gidemiyorum evim berbat halde. Kanguru,oyun halısı vs her şeyi denedim bu arada. Sizce gözden kaçırdığım bir şey olabilir mi veya başına gelen varsa buraya yprum yazabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim güzel anneler🌷