serendipty Mamayı verdikten iki saat sonra hemen kaka yapıyor cıvık bu ishal mi olmuş oluyor ? Hipo ve sma da kabızlık yapmıştı. Ne yapacagımı şaşırdım🙄
bebelac serendipty cıvık olması ishal olduğu anlamına gelmez günde 6 7 bez ishal sayılır bizde suan bebelac golda geçtik normalde 3 günde 1 yapıyordu kaka suan 2 günde 1 cıvık yapmaya başladı golden goat kullanıyordum son zamanlarda artık kabiz yapmaya başlamıştı
serendipty bebelac canım günde 4 kez kaka yapıyor su gibi tamamemn mama vermiyorum bi de anne sütü de alıyor yani
bebelac serendipty kaç aylık bebeğiniz benim de bir dönem öyleydi yediği anda kaka yapıyordu hatta bağırsaklarindan gurultu falan geliyordu doktor probiyotik damla vermişti sonra düzeldi günde 4 kez ise bi doktora görünün