nurrr126 yani şöyle ağlamıyor desem yalan söylemiş oluruz alıştığı şeyleri bırakması kolay değil o desteği istiyor çünkü ve alışana kadar tabiki direnecek ama odada yatır çık yok yarım saat yanına gitme müdahale etme tarzında asla değil ki bh şekilde verenlerde varmış ben yapamazdım yani .Eğitim boyunca hep yanındaydım ama destek vermedim o ağladıkça öptüm sarıldım okşadım o uyuduktan sonra odadan çıktım. İç çekerek hıçkırarak da uyuduğu oldu ilk zamanlar ama tahmininden daha kısa sürdü alışması. Şimdi çok şükür 5 aydır desteksiz kesintisiz uyuyor. Yani demek istediğim sonu çok güzel öyle psikolojisi falan da bozulmuyor. Kaldıki psikolojisi bozulmasın aman ağlamasın diye ilerlerse memeyi bıraktırma zamanı tuvalet eğitmi vs gibi durumlarda da hiç ağlatamamız gerekir ki bu pek mümkün değil