Kızlar bebeğimin ağzı küçük ve benim göğsümün kahverengi bölmü büyük baya. 3 bucuk aylık diş cıkardı suan 8 aylık 8 dişi var. Isırarak sadece ucunu emmekten göğsümün ucu ayrılmaya başladı. Emerken acısına dayanamıyorum. Bide kafasını cekip tekrar emiyor. Diğer göğsümü emmedi hiç nerdeyse süt yok onda. Napcagımı sasırdım aynı durumu yasayan cözüm bulan varmı