Hanımlar bebeğim 2 ay 10 günlük. Emzirme aralıklarımız çok değişiyor. Bazen 2 saate bazen 1 buçuk saate acıkabiliyor. Sizin bebişlerinizde durumlar nasıl? Bu aylarda emme sıklığı nasıl olmalı? Bu durum normal midir? Emzirme aralığı ne zaman uzar acaba?