Oğlumda da çoklu alerji var bağırsak tepkili. 4 aydır diyetteydim şimdi merdeyse 6 ayı doldurscak 5.ayda tadımlara başladık 3 gün kuralına göre patates havuc kabak muz elma armut verdim. Şimdi ben süt ürünlerini kendim yavaş yavaş yiyerek açıyorum onda tepki oluyor mu bakacam ve ona göre yoğurt tattıracam. Tadımlar ne kadar sürüyor peki ? Ne zaman öğün gibi vermeye başlamak gerek? Bu arada tadımlara başladığımdan beri oğlum kakasını tutuyor resmen 3-4 gün sancı ile geçiyor sonra dolu bi şekilde yapıyor. Bu yüzden kakasını inceleyemiyorum ve kan göremiyorum