Bebeğim 10 aylık boğazı kızarmıştı ateşleniyordu acile gittik antibiyotik ve ateş düşürücü verdi ama 1 haftadır da ishal oldu geçmedi ishali. Tekrar acile götürmeli miyim gaz çıkarsa bile azıcık sulu yapıyor altına. Geceden beri 3 defa değiştim bezini