salakmisincemilee Turkkahvesi_ 3.5 4 aylikken kucagimda kosa sureli oturttum 5. aydan sonra yine kisa sureli mama sandalyesinde oturttum 6. aydan sonra kendisi desteksiz oturmaya baslamisti yatmayi sevmiyordu yere biraktigimda surekli oturmaya calisiyordu
Maka_Paka Turkkahvesi_ 4. Ayına yakın kucağımda kısa süreli. 5. Aydan sonra destekli. 7 aylık şuan desteksiz oturuyor
heidihat ZeydsMom şuanda aynı durumdayız 3ay 13gunluk kendini kafasını kaldırarak oturmak istiyor yatınca ağlıyor yanlarına yastık koyarak etrafi.seyrediyor
Turkkahvesi_ Benim de çevremde 6,7 .aya kadar oturtma kemikleri batar acır demişlerdi. Yavaş yavaş oturtuyoruz bazen uzun bazen kısa süreli. Bunu duyunca korktum açıkçası. Ya Birşey olmuş mudur diye
Perapoyraz Turkkahvesi_ bir şey olmaz geç bile kalınmış olur,benimki de 6 buçuk aylıkken desteksiz oturmaya başladı
lamiakus 3 ayda kucagımda oturtmaya basladım yavas yavas 5 bucuk aylık desteksiz oturuyodu suan sekiz aylık ama gel görki ne emekleme ne bişe
barlasblr lamiakus benim kızım da aynı şekilde hiç emekleme bişey yoktu direk kalktı yürüdü 9 aylıkken 🙃
sekerportakali9 Maka_Paka kısa süreli dediğiniz ne kadar mesela. Benim kızım 3 aylık olucak iki gün sonra devamlı bi kendini kaldırma eğilimi var. Yatırdığımda ağlıyor neden ağlıyor diye anlamak için bir kaç defa yattığı yerde 1 dk kadar destekli oturttum ağlamayı bıraktı. Sanırım kalkmak istiyor diye yorumluyorum. Bazen bezini değiştikten sonra konuşuyorum gülüşüyoruz mesela ellerini tuttuğumda kendini çekiyor. 4. Aya giricezde o yüzden soruyorum ne kadar süre oturtuyordunuz diye
bizdejantikizlardik Turkkahvesi_ 4. Ayda artık tutamadık ve kucağımızda oturtmaya başladık. Bir kaç güne 5 aylık olacak oturma minderi ve mama sandalyesi kısa süreli deneyeceğim.
Usnac4559 Turkkahvesi_ 5 buçuk aylıktı yatırınca ağlıyordu bizde kucakta destekli oturtmaya başladık 6 aylıkken destekli oturttuk mama sandalyesine ve bebeyatmazı kullandık 6 buçuk aylıkken destekleri kaldırdık şimdi 7 aylık desteksiz oturabiliyor
Maka_Paka sekerportakali9 Yani bir dakikayi geçmiyor kucağımda oturtma sürem. Zaten yorulup agliyor, aman dikkat fazlası zarar
sencerareninannesi Perapoyraz Bir şey olmaz ne demek? Çocuğu gördünüz mü doktor musunuz da böyle bir cevap verebiliyorsunuz? Bir şeyleri ayından önce yapınca çocuk üstün veya çok önde ilerlemiyor maalesef tam tersi çocuğunuzu zorlamış oluyorsunuz.
sencerareninannesi Turkkahvesi_ 4.ayda kısa süreli destekli oturtmaya başladık kucağımızda. Çünkü çok hevesliydi oturmaya kafasını indirmiyordu yatarken. Doktora danışmadan yapmadık. Doktorunuzla konuşup en uygun zamanda başlayabilirsiniz.
Perapoyraz sencerareninannesi 6,7.aya kadar oturtulmaz batar demişler hanfendiye onun için bir şey olmaz dedim o zamana kadar oturtulmamasını doktorlar yanlış buluyor evet 4.aydan sonra yavaş yavaş oturtmaya başlayın diyorlar yoksa çocuk nasıl alışıp öğrenecek her şeyi kısıtlıyoruz
sekerportakali9 Maka_Paka bizimki ağlamıyor aksine bıraksam öyle durur. Osman gönülal da 3 aydan itibaren destekli oturtun diyor. 1 dakika kısa bir süre ama eğer gelişimi güzelse o kadar kısa oturmasına gerek yok bence