Kızım 7 ay 21 günlük ve dönem dönem damak kaşıntısı oluyo. Bu aralar sancısı da olmaya başladı sanırım uyurken birden ağlayarak uyanıyo uykuya dalması uzun sürüyo ve bugün güne 5 buçukta başladık bu yüzden 🤦🏼♀️ damaklarında hafif bi kızarıklık beyazlık var ama burda diş çıkarmak üzere olan bebeklerde gördüğüm gibi değil sanırım daha diş yok bu durumda rahatlatmak için bu 2 üründen veya başka bi tavsiyeniz varsa ondan kullanmalı mıyım yoksa kaderime razı olup Allah bilir güne olur olmadık saatlerde başlamalı mıyım 😂