bala33 Merhaba hanımlar 24 derecede bebisleri evde nasil giydiriyorsunyz, gece uzeri ne ortuyorsunuz. Ben cok kararsiz kaldim. Disarda hsva gunesli oluyor 22 derece gösteriyor yine cikarken ne giydirecegimi bilmiyorum
Mnli bala33 bizim ev zaten yaz kış 24 derece ince alt üst takım ya da tulum giydiriyorum üstünü örtmüyorum bu haftasonu dışarı çıkarken alt üst takım üstüne hırka giydirdim (8.5 aylık)
KuzeyinAnnesi03 bala33 3 aylık zıbın ve bir normal tulum giydiriyorum. Dışarı çıkarken de 1 kat daha giydiriyorum
KuzeyinAnnesi03 bala33 İstanbul da yaşıyorum evim sicak hata petekleri genelde kapatıyorum geceleri açmıyorum. Oda sıcaklığı 22 23 derece oluyor ince günlük tulum çok zıbınla çok rahat uyuyor geceleri yatak odasının kapısını kapattigim için daha çok ısınıyor oda