Ben oğlumda yaşadım ama ilk hafta çok yüksekti sınırda çıktı emzirdim sık sık düştü sürekli ikinci kontrol de 10 a düşmüştü sonra 6 ya ama sonra tekrar yükselmişti 9a yenidoğan doktoru 3 ay sürer iner çıkar demişti emdiğini kilo aldığını söylediğimde çeşitleri varmış galiba bizimki anne sütü sarılığı diye geçiyo 2 aylık şuan düzeldi atlattık çok şükür. Sizede şifa versin Rabbim