AliEgem Kızlar bir aylık bebeğim var ve gögüs uçlarım yara oldu. Gümüş kapak kullanıyorum çok ilerlemiyor yarası ama geçmiyorda etkili bir çözüm önerebilir misiniz?
iremceylin AliEgem lansinoh göğüs ucu kremi cok etkili hem silmeden bebeginizi de emzirebiliyorsunuz tavsiye ederim.
evremoz AliEgem göğüs uçlarim sizlarken bu yaziyi yazıyorum. Bebek her çektiğinde yarık olan yaram tekrar tekrar travmaya uğruyor. Ben de iyileştiremedim ama kantaron yağı sürüp gümüş kapak kapatiyorum o beni rahatlatıyor. Bir sonraki emzirmeye kadar 🙄
arasberkinannesi evremoz merhaba benimde yarıktı artık baya derinleşmişti. Yarısı yoktu nerdeyse. Bence colostroum diye bir krem var bakabilirsin ve sadece sağ belli bir süre emzirme yoksa benim gibi olmasın
mbm Burda yazilan her seyi kullandim hic biri etki etmedi. Hemsiremin önerisiyle fito krem kullandim 2 gunde yara olan goguslerim iyileşti. Emzirmeden once sil muhakak.
boralii AliEgem lansinoh göğüs ucu krem bende de bayağı etkili olmuştu emzirirken silmeye gerek kalmadan sık sık sürdüm 5 gün gibi bir sürede geçti
king30 AliEgem bu tarz postlarin hepsine yazıyorum kesinlikle GARMASTAN POMAT… Özellikle yrlara olmuş göğüs ucunun acil iyileşmesi için neredeyse tek çare