Biz yaptırdık. Kasık fıtığı vardı oğlumda ameliyat olacaktı biz sünnetide söyledik duruma göre bakar yaparız dedi çocuk cerrahisi doktoru yaptı. Doktorun adı Ahmet Ertürk çok neşeli sevecen bı doktor. Şükür sünnetinde de fıtığında da bı sıkıntı yaşamadık.