Bebeğim diş çıkartıyor (alt ön dişleri) köpek dişi de kabarık ama hiç belirti yok patlama gibi bugün akşam durup dururken ağzının içi kanadı o taraf daha yoğun kandı 7 buçuk aylık 1 saatten önce bisküvi gördü ben yerken istedi verdim zorlanmadan ezerek yedi ve o an kanamadı sonradan oldu sizce sebebi o mudur yoksa bu dönemde oluyor mu böyle o an ne yapmam gerekiyordu??