Lilybaby mbabygirlm sanırım ben öyle hamile kaldım reglimin geciktiği ilk gün test yaptığımda da çıktı
Karakiz1 1prenses1anne_ Her zaman ıhtımal var ve kalabılırısın adet bıtımınde yumurtlama hemen olursa kalırsın ama bence buraz zor olsa gerek