seymaaa61 Kızlar bebeğim 7 aylık. Bu aya kadar bizim odamızda beşiğinde uyuyordu. Ama son birkaç haftadır en ufak sese bile uyanıp ağlamaya başladı. Sizce odasını ayırsam bir sıkıntı olur mu ? Çok mu erken ?
aybarsinannesi1107 seymaaa61 İlk oğlumu 4 aylıkken 2. Oğlumu doğduğundan itibaren ayırdım bence erken olup olmadığını siz daha iyi bilirsiniz. Oğlum uykusu gelince odasına gidip yatar çok şükür korlusu yok benimle yyu demek yok benden size tavsiye ne kadar erken ayırırsanız okadar iyi olur.
Senasome seymaaa61 geç bile kalmışsınız ben 6 aylıkken ayırdım 5/5 aylıkken gündüz kendi odasında aksam odamda yatırıyordum Siz de 1 hafta gündüz odasında yatırdıktan sonra tamamen kendi odasına geçebilirsiniz Ne kadar erken o kadar iyi hem sizin hem bebeğiniz için ☺️
Rabia_91 seymaaa61 4 buçuk aylıkken gündüz uykularında kendi odasında yatırdım. 5 aylık olduğu gün Tamamen ayırdım. Verdiğim en doğru kararlardan biri olduğuna inanıyorum
Dlk55blt-rdvn seymaaa61 yani aynı odada uyumanız onu olumsuz etkiliyorsa tabiki ayırabilirsiniz. Tedirgin olmayın her şey bebeğinizin iyiliği rahatlığı için. Ayrıca çok küçük de değil bebeğiniz
aybarsinannesi1107 dadmom1 yani abisi 4 aylık olana kadar bizim odamızda kendi yatağında yatıyordu ama 2. Bebeğim doğduğu günden beri odalarında kendi beşiğinde uyuyor
Cerence Senasome gece emmeye kalkınca nasıl oluyor sık kalkiyor muydu ? Ben Dr ayırmak istiyorum ama saat başı birlikteyiz
sultan4547 Kızım 10 aylık hala bizim odamızda yatıyor çünkü kızım geceleri çok kalkar onda adasını ayırmadım daha
kartanesi-33 Benim kızım 3.5 yaşında bizim yanımızda beşiğinde yatıyor ne zaman kendi odam da yatmak istiyorum derse o zamana kadar yatacak bırakında yatsın yanınızda bir daha bu günler geri gelmicek ☺
2bebisannesi_ kartanesi-33 bnm oğlum da 3 buçuk yaşında odasına yatırıyoruz uyanıp geliyor yanımıza beşiği vs yok olsa yanımızda yatardı kardeşinin park beşiği var ama yatmıyor alısmadigi için çoğunlukla o da bizle yatıyor
[silindi] kartanesi-33 benim kizimda 3 yaş 3 aylik yeni yeni 2 aydir odasina alisabildi baya bir ugras verdim 1 yil resmen perisan ettim kendimi odasina alissin diye kardesi 4 aylik ilk zamanlar bizim ortamiza geliyordu daha agliyordu istemiyordu baska bir yer ama cok sukur simdi alisti
kartanesi-33 1prensesannesi__ neden alışmasın ki onlar içlerinden nasıl geliyorsa o şekil davranıyorlar
1prensesannesi__ Şuan imkan olsa hemen ayirirdim ben ama hem odası boş değil hemde oda yapacak imkan yok şuan kızım 5 ay 21 günlük yazın inşallah ayircaz bizde önümüzde kiz kardeşimin düğünü var masraflar bitmiyor ki anacım 🙈😁😀
1prensesannesi__ kartanesi-33 valla ben burda gördüm 10 yasinda olup oendi yatağında yatmayan çocuklar varmış o yüzden ne kadar erken o kadar iyi olur
Birdunyabircennetannesi kartanesi-33 9 yaşında kuzenim hala anne babasının yanında uyuyor… Yani bazı şeyleri bir zaman sonra ayırmak gerekir Kendi kendine değil bizim alıştırmamız lazım
Papatyaa21 Bayancorek o kadar doğruki bizim yanımızda habire uyanıyordu yatak gıcırdasa eşim sabah hazırlansa falan hep kalkıyodu huzursuz oluyodu uyanınca çok uğraştırdı beni
Mazikeen seymaaa61 8 aylık ayırdım şuan 15 aylık odasını çok benimsedi erkenden odasında yatmaya başladığı için hiç de sorun yaşamadık
alpinannesi__ seymaaa61 10.ayda ayırdım artık canıma tak etmişti bizim yatağa çıkmaya çalışıyor çoğu zaman ortamızda yatıyordu ve eşimde bende her sabah her tarafımız tutulmuş şekilde uyanıyorduk ayırdık hepimiz için en iyi oldu valla verdiğim en doğru karar olabilir
Dlk55blt-rdvn alpinannesi__ canına tak etmeyen,ne zamana kadar beraber uyuyacağızki akışını bırakmak en iyisi diyor ama zaten sorunsuz uyuyan bebekleri hemen ayırma derdine girmez kimse
Yarenhanim alpinannesi__ aynı sorunu bizde yaşıyorduk 14 aylık şuan burda benimde hatam oluyordu emzirirken uyuyakalıyordum ve her yerimiz uyuşuyordu odasını ayordım zor oldu benim için ama aşırı rahatlıkmış. şimdi sabaha karşı uyanıyo alıyorum yatağa emziriyorum uyuyakalırsam eşimde işe gittiği için o kalkıyo yatağı ayarlıyor düşmeyecek şekilde biz ikimiz uyuyoruz uyanana kadar.