theblackvirgo Hayır cız demekle öğretilmiyor maalesef🙈 tane tane o kedilerin maması, elinize kızınızın normalde de yediği başka bir besini alıp bu da senin maman şeklinde anlatmalısınız. Hayır cıs da niye cıs yani bu, onu anlatmalısınız. Sen bunu yersen karnın ağrıyabilir, çünkü bu kediler için yapılmış bir mama… bunun için bir sürü örnek var. 3 kedimiz var mesela. En başından beri kedi mama kaplarını hiç kaldırmadım hep ortadadır. Kedilerin tuvaleti balkonumuzda ve elini içine soksa ulaşabilecek durumda. Bir iki yeltendi. Her seferinde kedi çişini kakasını buraya yapıyor, anne klozete yapıyor( göstererek), aren de bezine yapıyor diyerek gösterdim. Tane tane sebep sonuç ilişkili anlatınca anlıyorlar. He beni hiiiiç kaale almadığı zamanlar oluyor. Onların da hayır olduğunu bilerek yapıyor. Hatta yaparken ‘hayııyy’ diyerek yapıyor. Anlatın 😌