atlasasya2024 canım sen şuan bunları bence hiç düşünme çünkü ilerleyen aylarda bi bakmışsın hamile kaldığın kilonun altına inmişsin o yüzden çokta kafana takma önünde uuuuppuzun güzel ama bi o kadar da zorlu yorucu bir süreç seni bekliyor olacak o yüzden anın tadını çıkar bebeginle ben şahsen aynen bu şekilde yaptım ve şuan hamile olduğum ilk gün ki kilodayım ha bu benim için aman aman bi problem de değil olmadı da hiç sadece bebeğim sağlıklı huzurlu mutlu olsun gerisi hallolur sıkma canını 🥰