Britneyspears 13 aylık daha ama istediği olmayınca sürekli kafasına vuruyor ya kendi vuruyor ya da masaya suvara ne varsa ona vuruyor Normal mi ya bilemedim
Ozgzcn Britneyspears aynısı benim oğlum da da var çok normal kendini yere atmalar kafasını yerlere duvarlara vurmalar doktorumuza sormuştum 2 yaş sendromuna erken giren çocuklarda görülüyormuş bireyselleşme ve özgürleşme ama bir yandan da sizden ayrılmama olabilir bu dönemde dedi
balinayakafaatanhamsi Britneyspears çok normal. Dikkat çekmek için yapıyor. Yada sinirlenince. Birde siz ona yapma falan dedikçe daha çok yapar. Hiç müdahale etmeyin. Görmezden gelin ve başka şeye ilgisini çekin. Zamanla gecer
Mertveannesi2211 Britneyspears benimki de vuruyordu önce vuracağı yerin sertliğini kontrol ediyor yumuşak veya sertse ona göre temkinli vuruyordu ama 17 aylık olduk şimdi nesnelere vurma huyu gitti sadece nadir eliyle vurur
sibelturan Britneyspears duvara vuruyo kafasını güm güm diye hiç mi canın acimiyo çocuk gülüyor bide bir yasina yeni girdi ama 7 aylıktan beri kafasını vurunca hoşuna gidiyor
Damlanr Oğlum 17 aylık o da çok köyü vuruyor istemediği bir şey olduğunda sinirlendiğinde çok üzülüyorum inşallah çabuk geçer tepki versemde vermesemde yapıyor denedim her türlü