Hayırlı geceler anneler . 50 günlük oğlum ilk günden beri burun tıkanıklığı var bu ara sanki genzi de dolu arada öksürüyor. Serum damla sıkıyorum aspiratörle çekiyorum az bişey çıkıyor ama çekene kadar da çok ağlıyor . Soğan karanfil yaptım az iyi geldi . Peteğe ıslak havlu koydum . Oda ısısı şu an 24 derece nem 45 50 bazen 55 oluyor . Ne yapabilirim başka ? Dr sprey verdi o hiç işe yaramadı