Kevser472 Gece 1-2 kere meme için kalkıyor uykulu haliyle anne süt anne süt diyip duruyor vermeyince de çok ağlıyor ne yapabilirim
Mothertwins Kevser472 Bende de durum aynı 18 aylık oldu daha yeni ama vermemiz gerekiyormuş artık çocuğa verdikçe o kendi kendine bırakmazmış ben 1 gün denedim ama yok çığlık çığlığa ağlıyo az bile versem ağlıyo tam doymak istiyor yakın zamanda denicem tekrar
Kuzeynepp Kevser472 ah bizde 18 aylığız 4 kere kalkıyor gece😞 emıp tekrar uyuyor. Ama o bırakana kadr kesmeyi düşünmüyorum kıyamıyorum 😔