Pocikanne Daha geçen hafta arkadaşımın çocuğuna atipik otizm tanısı kondu .
Doktora gitme sebepleri ismine tepki vermemesi ve uzatılan nesneyi (ne olursa olsun ,çikolata oyuncak vs) almaması idi.Haberi duyduğumdan beri kendi çocuğumu gözlemliyorum (ikisi de 20 aylık),paranoyak gibi bin tane acaba ile cebelleşiyorum.Siz de şu an benim yaşadığımı yaşıyorsunuz maalesef.
Sizin çocuğunuz normal gelişimde bir çocuk gibi anlattıklarınıza göre , bin tane olumlu davranışın içinde bir tane olumsuzu gördüğünüzde ona takılıp da canınızı sıkmayın ,çocuğunuzda hiçbir şey yok bence .