Beneğim 10,5 aylık bayram öncesi başlayan bir grip vardı ailecek geçirdik ama bebeğim iyi değil diş çıkardı ateş ondandır dedim ama her gece yükseliyor hala diş çıkmasına rağmen doktora gittim kan idrar temiz çıktı ağrı kesici ateş düşürücü verdi ama faydası yok tekrar gel düşmezse sürüntü alalım dedi yarın sabah gidicem ama tecrübeli anneler öksürük hırıltıyı nasıl geçirebilirim?