Sanırım evet 17 aylıkken başladı şuan 19+5 hala düzelmedi. Her gece bi kaç kez uyanıp uzun uzun ağlıyor kucağjma alana kadar sakinleşmiyor.Ayrılık kaygısı mı diye düşünüyorum babası kalkıyor alıyor ama illa beni istiyor.Şuan bile 3 saattir uyumuyor 😞