Kızlar süt yapsın diye dut kurusu almıştım. İlk defa hayatımda gördüğüm ve yediğim bir şey. Erzak dolabıma da koymuştum güzelce. Son bir haftadır havalar sıcak malum. Dut kurusu inanılmaz güvelenmiş yüzlerce kelebek vardı içinde 😭 günlerdir temizlik yapıyorum çamaşır suyu siliyorum yine bir yerlerde tek tük görüyorum güve tüm eve ben dolabı açtıkça çıkmışlar yayılmışlar. Ben tecrübesizdim siz siz olun dut kurusunu buzdolabında saklayın 🥲