defne24- Çeyrekleri grama çevirmek mantıklı olur mu acaba ?!? Yoksa çeyrek olarak kalması mı daha iyi . Yatırım amaçlı araba almak için birikiyor
Ballilokmam11 defne24- çeyrek olarak hazırda varsa onu grama çevirirken fark çıkar ve düşer o yuzden bozdurmayin devamını gramla yapabilirsiniz
RedFlower_ defne24- bende hepsini bozdurup bilezik yaptım tek bir kez düşsün diye uzun süre yatırım olacağı için bjr kaç bozma zararı zaten kâr olur dedim ne kadar mantıklı bilmiyorm 😂😂
defne24- defne24- tam 1 sene önce çeyreği 2700 e aldım bu sene o fiyata 1 gram alabildim o kadar uçtu bu arada
defne24- ezoanne gramda makas aralığı diğerlerine göre daha az Bozdururken en az zararla bozdurduğun tek altın 👍🏻
Ballilokmam11 ezoanne yok bende genelde çeyrek ve üstü tercih ediyorum ama gramda düşme olmuyormuş heralde
defne24- RedFlower_ yatırımlık işçiliksin bilezik alayım hem takayım hemde yatırım olsun dedim ama eşim hiç oynama diyor