Bugün anneaneme gittik
Dayım bir köpek getirmiş
4 ay oldu getireli köpek yavrusu daha doğrusu şimdi büyüdü biraz daha
Oğlum sevmek istedi izin verdim ama ağzına flaan dokunma dedim
Ben mutfağa gittim oğlum ayağını uzatmış öyle anlattı tâbi o arada ısırmis
Oğlum da 4 yaşında tasmasi var diye bende gittim mutfağa hanı bir su alıp gelecem müstakil ev girmem çıkmam bjr iki dk
Olan olmuş oğlum hiç bişey demedi
Eve geldik dedim toz bahçede oynadı
Yıkarken baktım ki bacağında dış izi var
Dedim bune nereye çarptın da bana söylemedin
Dedi pamuk ısırdi adını da pamuk koydu
Şimdi görmedim ama ihmale de gelmez dedim doktora gideyim içim rahat değil çünkü
Gittim doktor bacağına baktı dedim aynı size anladığım Gibi iyi yapmışsınız ihmale gelmez.
Kudus aşısı oldu ilk doz 4 tane doz Muş
Bu aşının bir zararı olmaz demi şimdi gözüm görmedi ısırdığni doktor da uzaktan baktı oturken masa arkasından diş izi yüzünden derin değil
İçim hiç rahat değil
Bir zararı olmaz demi aşının