melikezeynepbetul bebeğim grip olmadığı halde burnunda hırıltı var aspiratör ile çekiyorum ama hiç isey gelmiyor burun damlasi sıkınca rahatlıyor ama zararlı olduğundan devamlı kullanmak istemiyorum başına gelen varsa tecrübelerinizi paylaşır mısıniz ?
KuzeyinAnnesi03 melikezeynepbetul serum fizyolojik sıkabilirsiniz günde 3 defa 1 damla doktorumuz bu şekilde söyledi
_eride109 melikezeynepbetul normaldr cnm benm kızınkınıde serumla temızledıgım halde aynı .. dr soylemıstım onlar yetıskınler gıbı tam temızlenmedıgınden kendılerını oyle hırıltı cıkarır dedı.. 🌸👍😉