defne24- yaa çok güzel vallahi. Keşke bende yapsam eşim dün dedi adam olsan arabayı kaçırır sürersin fln😆😆😊 dedin adam değilim kadınım ben😂😂😂yani cesaretim yok malesef hele oturduğum yerde. Çocuk kaynıyor trafik yol kuralı diye birswy yok malesef. Korkuyorum birine birsr6 yaparım fln🤣🤣🤣