zeynepadakaren @Kokoshbaby benim kiz işi zocutup meme agizda uyumak istedigi gecelerden birinde yeter uleyn bu ne böyle deyip bi anlik kararla cikardim agzindan memeyi kapattim. Bi bakti once anlamadi noluyo diye, annecim simdi gece ya memelerin uyumasi gerek artik. Sut sabaha bidaha gelcekmis dedim, koptu tabi yaygara😄 once pispis yapmayi denedim, yemedi. Omzuma alip pispisladim, yemedi. Omzumda koridorda pispisledim, yemedi. En son actim ışıkları su verdim, oyun oynadik, kitap okuduk, meyve kasik mamasi teklif ettim, yorgunluktan bayilma raddesine gelince kapadim ışıkları, aldim omzuma, koridorda pispislaya geze uyuttum. İlk gece 6kezde ayni döngüde sabahi bulduk. Gündüz uyumasina izin vermedim. İkinci gece 4.kezde ayni döngüde sabahi bulduk. 3.gece artik uyanmaya gece yemesine alismasin bide diye isiklari hiç acmadan sadece koridorda pispislaya geze uyuttum. Sabaha kadar 3kez uyandi, bi 10dk gezdik uyudu. 4.gece yine 3kez koridorda pispislaya geze 5dk da uyuttum. 5.gece 2kez uyandi sadece omzuma alip pispislayip yatirdim geri. 1haftanin sonunda sadece sulukla su verip pispislayip geri daldirdim uykuya. Simdilerde gecede 1 yada 2 kez uaynip sulugunu bulup icip uyuyo cok şükür. bu surecte istikrar ve sabir cok onemli. Rabbim kolayliginizi versin inşallah 😊