Nurdan30 Aynı durumdayız malesef. Benim oğlan da dokuz aylık. O kadar yoruldumkii doğduğundan beri asla gecmedi gazı. Alerji testinde de bir şey cikmadi ama minicik bi bebek nasil bu kadar gaz toplar gazdan sürekli ağlar anlayamıyorum 🥲🥲🥲 ne gece ne gündüz rahat ve uyku yok. Sürekli sancidan ağlar halde. Kullanmadigim gaz damlasi da kalmadi.