5 ay 12 günlük prematüre doğmuş ikiz bebeklerim var. Kızım doğduğundan iştahsız. Doğduklarından mama yiyorlar son 3 gündür kızım tamamen redd ediyor yemeyi. En son 17:30 dan 5:35 e kadar aç kaldı açlıklad ağlıyordu ama yemiyordu. Artık ne yapacağımı bilmiyorum. Sizde de böyle durumlar yaşandı mı?