mrvnrmom Kızlar ya oğlumun gaz sorununu geçtim benim de doğumdan sonra çok gazım olmaya başladı. Anneler için de çözüm var mı? ☹️ sizde de gaz problemi oldu mu? oğlumdan çok gazım var 😭
HE-SEN-COK-BILIYON mrvnrmom sezaryen mi doğum yaptın? Kuru kayısı kuru incir kuru üzüm karıştırıp hoşaf yap canım. Sakız çiğne demişti bir de doktor bana
hayallergercekoldu mrvnrmom benim de öyle sezeyandan sonra gaz olup duruyor kızım da aşırı gazlı gece gündüzüm yok. Ben bana süt yapsın diye yediğim içtiğim çaylar vs onlar yapıyor gibi geliyor ama bilemedim