Kızlar selam bebeğimde birkaç aydır egzama var doktora da götürdüm daha önce o da aynı şeyi söyledi ama arttı son zamanlarda ellerinde ayaklarında çıkmış ve onu çok huzursuz ediyor bir krem vermişti doktorumuz yaptırdım eczanede onu da sürüyorum diğer yerlerine iyi geldi fakat ellerinde ve ayaklarında iyi gelmedi sonra kuzenim başka bir krem verdi doğal yine yapma bir krem o da iyi gelmedi yeniden doktora götürdüm alerji testi yaptırın dedi ama bir türlü randevu alamıyorum 😡 sizin bebeğinizde egzama olup kullandığınız ve geçiren bir krem ya da bir yöntem varsa lütfen söyler misiniz onu yapayım uykusundan uyanıyor ara sıra kaşınıyor sanırım çok üzülüyorum