Ben 5 ay önce yaptım aralarında 5 yaş var 2 yıl geçmesi yeterli oluyor genelde herhangi bi problem yaşamadım olması gereken sekılde ilerledi 40. Haftada suyum geldi açılmam yoktu suni sancıyla 3 saatte açıldı doğumda 10 dk falan sürdü toparlanması sezaryen doğuma göre çok çok kolay kendine güven yeter