cagla_2112 KuzeyinAnnesi03 yani illa şart gerekli demedim zaten :) bi dönem kullandım işime yaradı oğlumun dikkatini çekti sevdi, şimdi ben biraz daha sadeleştirdim beşiği
EsrraZ KuzeyinAnnesi03 çok haklısın baya şuan bana da mantıklı geldi özellikle 3 gündür çok ateşledi 39lara kadar çıktı ateşi üç gündür kalk bak ilaç yıka geri kontrol belim kopmuş durumda hiç bu açıdan düşünmemiştim teşekkür ederim tavsiyen için canım
ecedurucbkc EsrraZ kanz sleepy Side plus kullanıyoruz. Memnunum içine yataştan yatak aldım onunla kullanıyorum.
nrnazr_1 EsrraZ joie marka e bebekten aldım 60 120 bebeğim bir yaşına geldi yattığı yerden oturup kalkmaya başlayınca alt kademeye geçtik çok memnunum bi yere götürmek istediğimde toplanınca küçük oluyo çanta gibi