Bize dr 3100 dedi benim Kız 2600 doğdu bi gecede 2300 oldu Zor zor 4000 yaptım hiç uyumadım her saat emzirdim ama dün hastanede diyer çoçuklar daha kalıplııı bu çok ufak üzüldüm 😌 yutkunaamıyor sanki gece hiç uyumuyorum bekliyorum kusmasından geçen boğulduuu bekliyorum hep annem gidecek düşünüyorum ne olacak tek bende onlar gidicem galiba