Arkadaşlar bebeğim şuan 20 günlük göbek bağı 8 günlük iken düştü . Doktor birkaç gün sızıntı şeklinde kanama olabilir dedi. Sızıntı devam edince bi kez daha ilettim konuyu arada hava almasını sağlayalım dediler kuruması için . Bugün 12. gün hala kıyafetlerin de ufak da olsa kan lekesi oluyor. Yarın doktora götürücem tekrar bu durumla karşılaşan var mı ? Beni tedirgin ediyor bu durum 😒