1 yaş 1 aylık oğlum var herşeyi algılıyor bize göre ne dersek anlıyor yani ama sorum şu baybay yapmayı alkış yapmayı biliyor birine baybay yap oğlum diyorum yapmıyor aradan 15 20 sn geçince baybay diye el sallıyor birşey için hayır diyorum inatla yapıyor biraz sesimi yükseltip hayır diyince istediği olmadı diye ağlamaya başlıyor bu normalmi acaba