Anneler kızım 1 ay sonra 1yaşına giriyo doğum günü yapmak istemediğim için dışarda fotograf çekimi yaptırıcam yani daha çok küçük anlamaz diye düsünmüştüm ama şimdi emin olamadım evdede kutlasam iki tarafıda çağırmak durumunda kalırım çok iş çıkar bana öyle kararsızım fikirleriniz neler? 🙂↔️🤔