Kızlar selam bebeğim 22 aylık , bir kaç gündür farkettim bebeğim her zaman değil çok nadir arada öne arkaya kısa süreli baş sallıyor. İnternete baktım bakmaz olaydım. 22 aylık bir çok kelime söylüyor cümle de kuruyor bazen, baba gitti anne gitti yada işaretle kelime kullanarak bir şeyleri anlatıyor, bide evde başka çocuk yok haliyle başka çocuklarla bazen çok güzel oynuyor bazen de oynamak istemiyor. Bu aralar bi tekme atma vurma eğilimlerine girdi. İçime bi korku düştü ya kötü bir şey değildir demi 😔