papatya_17 Kızlar oğlum 6.5 aylık olduk tadımları bitirdik artık yavaştan karışım yapıp yedirmeye başladım instgramda bikac videoda bebe bisküvisi de koyuyorlar püre tarzı şeylerin içine alsam mı almasam mi kararsız kaldım
beyzzsenturkk_ papatya_17 ben 6. ay vermeye başladım başlarda çok sık veriyordum yoğurdun icine eziyorduö falan su an 15 aylık pek yemez bıktıysa artık yasına kadar azaltmıştım ama alıştırmamays calısın tadı tatlı olduğu icin bebekler sadece onu yemek isteyebiliyor
Ogretmenannex papatya_17 verecekseniz de kendiniz yapın hazırlarda birçok katlı maddesi var. İnsta bebek bisküvisi yazınca çıkar
Uykusuzhergeceeee papatya_17 kendiniz yapın ama karışım yapmayın bence ona alışırsa tek tek yemek istemez sonra
pamugunannesiii papatya_17 ben kendim yaptım organik köy tereyağı zeytinyağı ile tatlandırmayıda hurmaları kaynar suda beklettim püre yapıp kurabiye hamuruna koydum güzelde oldu en azından ne yediğini biliyorum
Tansukiz papatya_17 ben o dönemlerde hep kendim yapıyordum sonra yoğunluktan yapamamaya başladım hamm ya da hipp marka tercih ettim ve evet irmikli yulaflı pekmezli muzlu vs karışım yapıp veriyordum genelde yaşından sonra bıraktık artık evde hala var ama normal bizim yemeklerden yiyor gerek duymuyorum
livanurvealpinannesi61 papatya_17 karışım püre vermek doğru değil uzmanlar önermiyor. Çatalla ezip ayrı ayrı verin. Hazır bisküviler sağlıklı değil. Bisküvi şart değil yani.
Ucansupurge papatya_17 inan hiç gerek yok aşırı şeker içeriyor. Küçücük bebek için o kadar şeker zararli