MiracAlpinveUmutunAnnesi
Oglum 10 aylık geceleri çok uyaniyo sabaha kadar bi sağına bi soluna dönüp duruyo gece uyumadan önce manasını yedirip suyunu icirip öyle yatiriyorum aglıyo uykusunda sürekli acaba siz ne yediriysunuz uyku mamasi olarak sabaha kadar rahat uyuduğu oluuyo mu bide 7. Disi çıktı 8.yolda ondan yapabilir mi geceleri çok zorlanıyorum uyutmak için varmı önerisi olan ?😞
MiracAlpinveUmutunAnnesi
[bilinmeyen] yok emmiyo ısırıyo kanatacak duruma getiriyo malesef keşke emse sadece geceleri bir iki defa cekiyo bırakıyo
MiracAlpinveUmutunAnnesi
[bilinmeyen] evet ya sağol canım yarın alicam mutlaka 😞
MiracAlpinveUmutunAnnesi
[bilinmeyen] inşallah canım benim inşallah erken yattı bakalım normalde 11 11 buçukta uyur bu gece 9 da yattı bakalım inşallah güzel uyur 😊