Umutluluk ara kanamalar olabilir yazıyo çoğunda. Bende kullanıyorum adetim normalde 7gün sürer bu sefer 12gün sürdü. Şükür bitti derken 6gün sonra tekrar kanamam başladı ve bugün 7.güne girdim azaldı ama hala devam ediyor bende usandım valla sürekli kanama sürekli pet tak, inşallah yarına biter diyorum. Bundan sonra ki adetlerim nasıl olur bilmiyorum ya da ara kanamalar hep böyle devam mı edecek anlamadım inşallah etmez bi düzene girer.